שוחות משולבות

על המוצר:

שוחות משולבות

שיא אשקלון מציעה מגוון רחב של מוצרים המתאמים לצורכי תעשייה, חקלאות ומגורים, ממכלי מים, שוחות משלובות, שרוולים לפינוי פסולת בניין ומוצרים המתוכננים במיוחד לצורכי הלקוח.

שוחת פלסטיק היא חלק מרכזי בתשתית האינסטלציה המוצעת כיום. המדובר הוא למעשה במכסים של פתחי ביוב, הנבדלים ביניהם בפרמטרים שונים. חומר הגלם הוא אחד המשתנים העיקריים במשוואה, כאשר בשנים האחרונות יש עלייה מובהקת לביקוש של שוחת פלסטיק בהשוואה לשוחות הבטון שהיו נהוגות קודם לכן. בנוסף חשוב לשים לב מהו גודל השוחה וצורתה, באיזה גובה מתקינים אותה, מהו עומק השוחה וכן הלאה.

המשמעות פשוטה: עליכם לפנות לחברות העומדות בחוד החנית בתחום על מנת לקבל את מלוא הייעוץ וההדרכה, כולל כמובן מציאת השוחה העונה לצרכים שלכם במידה הרחבה ביותר. לעיתים יש צורך בבחינה של המפרט של המבנה או התשתית העירונית, או אפילו בהגעה ישירה לשטח.

החדשות הטובות הן שאתם נמצאים במקום הנכון. ש.י.א אשקלון מציעה מגוון רחב של מוצרים המתאמים לצורכי תעשייה, חקלאות ומגורים: מיכלי מים, שוחות משולבות, שרוולים לפסולת בניין, מגוון דגמים של אשפתון ומוצרים נוספים המתוכננים במיוחד לצורכי הלקוח.

שוחה משולבת 100

image project - שוחות משולבות
חייגו עכשיו צור קשר