מיכל למיחזור סוללות

על המוצר:

מיכל למיחזור סוללות או דיסקים משמש למיחזור הפריטים הנפוצים האלו, הידועים בפוטנציאל הפגיעה שלהם בסביבה. הסוללות מכילות חומרים מסוכנים ומזיקים, שעלולים לחולל נזק משמעותי כאשר הם מחלחלים לאדמה, חודרים למקורות המים וכן הלאה. בנוסף לכך נפלטים מהסוללות גזים רעילים, שעלולים לפגוע באדם בצורה חמורה בשלל דרכים. בדיסקים ישנם חומרים רעילים (למשל שכבת האלומיניום או זהב לצריבת המידע על גבי הדיסק) שעלולים להתפרק ולהגיע למערכת האקולוגית.

סיכון נוסף הוא שהדיסקים עלולים לצבור שטח רב באתרי ההטמנה, בין השאר מכיוון שהם מורכבים בחלקם הגדול מפלסטיק שאינו מתכלה. התוצאה היא עומס יתר באתרי ההטמנה, עם פריטים שעלולים להישאר שנים ארוכות ולגרום לזיהום אקולוגי למשך תקופת זמן ארוכה מאוד.

הפתרון המתבקש: מיכל למיחזור סוללות

מיכל למיחזור סוללות או דיסקים משמש למיחזור הפריטים הנפוצים האלו, הידועים בפוטנציאל הפגיעה שלהם בסביבה. הסוללות מכילות חומרים מסוכנים ומזיקים, שעלולים לחולל נזק משמעותי כאשר הם מחלחלים לאדמה, חודרים למקורות המים וכן הלאה. בנוסף לכך נפלטים מהסוללות גזים רעילים, שעלולים לפגוע באדם בצורה חמורה בשלל דרכים.

בדיסקים ישנם חומרים רעילים (למשל שכבת האלומיניום או זהב לצריבת המידע על גבי הדיסק) שעלולים להתפרק ולהגיע למערכת האקולוגית. סיכון נוסף הוא שהדיסקים עלולים לצבור שטח רב באתרי ההטמנה, בין השאר מכיוון שהם מורכבים בחלקם הגדול מפלסטיק שאינו מתכלה.

מיכל למיחזור סוללות יאפשר לכם להקטין את הסיכונים הסביבתיים הנוגעים לסוללות ולדיסקים למינימום, תוך מציאת שימושים חדשים ומועילים לחומרי הגלם. ניתן להתקין את המיכל למיחזור סוללות על פח טמון קרקע או בכל מקום שבוחרים.

אצלנו תוכלו לבצע רכישה מרוכזת של מגוון פתרונות אחסון לאשפה ולמיחזור, דוגמת מיכלי מים, מיכל מיכלי אשפה טמוני קרקעאשפתונים, מוצרי פלסטיק (דוגמת שוחת פלסטיק) ועוד.

image project - מיכל למיחזור סוללות
image project - מיכל למיחזור סוללות
חייגו עכשיו צור קשר